Het nieuwe seizoen gaat voor de sportclubs bijna weer beginnen. Sportclubs hebben het, zeker door het Coronavirus, financieel zwaarder dan ooit. De kosten lopen door, terwijl de inkomsten die hoofdzakelijk uit de horeca van de sportclub komen, opgedroogd zijn. Jij, als ondernemer, wil de plaatselijke hockey of voetbalclub natuurlijk graag een (financieel) hart onder de riem steken. Cupsz.nl heeft dé geschikte marketingtool waardoor je op een effectieve manier de club kan sponsoren en jouw bedrijf onder de aandacht wordt gebracht.
“Voor veel sportclubs zijn koffiebekers een noodzakelijk kwaad en daarmee een kostenpost.
Terwijl koffiebekers zich uitstekend lenen als marketingtool” aldus Daan Willemsz van Cupsz. Stel je eens voor: Jouw bedrijf is koffiebeker sponsor voor een jaar. Iedere keer als er een kopje koffie of thee geschonken wordt, wordt jouw bedrijf voor minimaal 7 minuten aan de bezoeker gepresenteerd. Die exposure krijg je nergens!
Voor de sportclub snijdt het mes ook aan meerdere kanten. Je kan sponsoren écht iets bieden, meer dan alleen een bord langs het veld. De kosten zijn voor rekening van de sponsor. Heb je meerdere sponsoren voor een beker? Dan komt het geld ten goede aan de club.
Ook voor de uitstraling van de club zien bedrukte koffiebekers een meerwaarde. Waar je vroeger misschien gebonden was aan één logo of hele grote aantallen. Zijn bedrukte kartonnen koffiebekers nu bereikbaar voor alle sportclubs, zelfs voor hele kleine verenigingen. Daarnaast kun je koffiebekers volledig naar je eigen stijl laten ontwerpen. Van een “eenvoudig” logo tot een uitgebreid ontwerp waardoor de bekers het verlengstuk van de club zijn.