MEDEMBLIK – De bewoners van de Kleyenburg die klant zijn bij Ziggo zijn al sinds afgelopen dinsdag verstoten van TV/Internet en telefonie. De oorzaak is een kabelbreuk veroorzaakt door de bouwwerkzaamheden aan het begin van de Kleyenburg.
Ziggo heeft afgelopen dinsdag toen duidelijk werd dat de kabel gebroken was de BAM opdracht gegeven om dit afgelopen dinsdag nog te herstellen. Nu blijkt dat de BAM deze afspraak niet is nagekomen waardoor de storing nog steeds voortduurt.
Ziggo laat weten dat zij van de BAM gaan eisen dat dit vandaag nog hersteld gaat worden, de Ziggo-medewerker die vandaag op de Kleyenburg aanwezig was vertelde dat Ziggo dit niet mag en kan doen, er moet een groot stuk kabel vervangen worden.
Het is voor de bewoners van de Kleyenburg maar te hopen dat de BAM ze deze keer niet in de kou laat staan en zo snel mogelijk de kabelbreuk gaat repareren.
Update: BAM heeft de kabelbreuk verholpen. Ziggo laat weten dat dit nooit zolang heeft mogen duren en dat dit geëvalueerd gaat worden om dit in de toekomst uit te sluiten. Ondanks diverse meldingen van Ziggo heeft BAM niet direct de kabelbreuk verholpen zodat de bewoners van de Kleyenburg maar kort verstookt waren van tv/internet en telefonie.
[signoff]
Reageer