ZWAAGDIJK-OOST – Bij ‘Code & Koffie’ ontwikkelen Jacco Deen en Rick van Modem online reclameconcepten. Op de digitale snelweg lieten beide al ruimschoots hun sporen na. Samen gaan ze nog een stap verder: zij bedenken producten en diensten waar zowel de ondernemer als de consument blij van wordt. Recent brachten zij Display TV op de markt. ‘Op het digipad is zoveel te ontdekken. Wij maken dat graag toegankelijk voor iedereen.’
Rick en Jacco bieden totaaloplossingen waar het gaat om internet en online marketing. ‘Wij vertalen ideeën naar online concepten. Denk hierbij aan websites, webshops, apps en andere online kanalen.’
Meer doen dan de vraag
We kijken verder dan de vraag en anticiperen op vervolgstappen. Het advies gaat vóór de uitvoering. Zo stuiten we vaak op problemen waar de klant zich nog niet bewust van is, maar die in de toekomst aan de oppervlakte zullen komen.
Bij veel bedrijven vind je “eilandjes”; afdelingen die met eigen systemen werken. Wij koppelen alle processen aan elkaar zodat informatie beter inzichtelijk en toegankelijk is.
Willie Wortel gaat online
Als ware Willie Wortels bedenken Jacco en Rick oplossingen voor latent aanwezige problemen. Uitvinders op digipad. Eerder bedacht Jacco Return Key, de gratis sleutel retourservice en SponsorKing, snelle en eenvoudige sponsoradministratie. De nieuwste uitvinding is Display TV.
Display TV
We plaatsen een TV scherm in een openbare gelegenheid zoals winkel, sporthal of horeca. Daarop maakt de klant reclame voor eigen producten of diensten. Display TV koppelt dit aan digital signage; de uitingen worden ook op andere locaties getoond. Bijvoorbeeld in het plaatselijke zwembad. Het vergroot het bereik enorm. En het mooie is: na installatie regelt de klant het helemaal zelf.
De heren veroveren langzaam maar zeker terrein. ‘Onze missie is de “Google Adwords” te worden van de televisieschermen. En natuurlijk om nog veel meer uitvindingen te doen op IT-gebied. Problemen zijn er om opgelost te worden, bij voorbaat al.’