Sinds kort zijn er bij jullie op kantoor lockers waarin je waardevolle spullen of paperassen in op kunt bergen achter slot en grendel. Aangezien jullie een open kantoor hebben met flexplekken is het helemaal geen gek idee om lockers aan te schaffen om personeel de kans te geven spullen veilig op te bergen. Hieronder een aantal redenen om te kiezen voor lockers op de werkvloer.
Papieren veilig opbergen achter slot en grendel
Werk jij in jouw functie veel met belangrijke papieren of contracten, maar is dat soms nog weleens lastig omdat je op een open kantoor werkt en de papieren niet onbeheerd achter kan laten? Berg de paperassen dan veilig op in een lockerkast. Lockerkasten zijn vaak te verkrijgen met een cijferslot of sleuteltje, zodat je zelf kunt bepalen wanneer je de papieren weer uit de locker haalt om te gebruiken. Als je veel met belangrijke documentatie werkt, is het een aanrader om ook eens te kijken naar diefstalpreventie en brandwerende lockers, zodat ook bij een eventuele brand je spullen beschermd zijn. Hierin zijn diverse gradaties qua brandveiligheid, laat je hier dus goed over informeren om de juiste locker te kunnen kiezen.
Stijlvol
Aangezien een industrieel interieur al een aantal jaren een trend vormt binnen woningen (en deels ook kantoren) geven lockerkasten ook nog eens een industriële of stijlvolle uitstraling aan een kantoor. Naast dat je er je persoonlijke spullen of documenten in kunt opbergen, geef het dus ook nog eens een stijlvolle touch aan het kantoorinterieur. Hebben jullie een kantoor wat wel een opfrisbeurt kan gebruiken? Dit is eenvoudig te realiseren door de muur van een fris kleurtje te voorzien, enkele nieuwe (kunst)planten neer te zetten en een rij met lockerkasten toe te voegen.
Persoonlijke spullen opbergen
Als je in een open kantoor werkt met veel flexplekken en steeds wisselende collega’s, is het aan te raden om je persoonlijke spullen op te bergen in een locker. Niet omdat je je collega’s niet vertrouwd, maar het zou toch vervelend zijn als er iets van je persoonlijke spullen is verdwenen en je bang bent dat een collega iets heeft meegenomen. Om dat te voorkomen is het beter om je persoonlijke spullen mee te nemen of op te bergen als je je werkplek verlaat. Ook kun je zelf een locker kopen als je graag je spullen achter slot en grendel op wilt ruimen.
Opgeruimd kantoor met flexplekken
Als je op een kantoor werkt waarbij niemand meer een vast bureau heeft, is het ideaal om je spullen na elke werkdag op te bergen in een lockerkast, zodat je die de volgende werkdag eenvoudig weer tevoorschijn kunt toveren en een flexplek op kunt zoeken. Zo voorkom je ook een enorm rotzooi op kantoor en kan iedereen de volgende dag weer met een heerlijk leeg bureau en in een opgeruimde omgeving de werkdag starten. En zeg nu zelf… wat is er nou fijner dan de dag gemotiveerd en energiek te starten met een opgeruimd bureau en een opgeruimd kantoor.