PWF verbaast over Klant Contact Centrum Medemblik.

Column Siem Zeilemaker - Vreemd gevoel voor humor.Medemblik – Siem Zeilemaker fractievoorzitter van de PWF-fractie in de gemeenteraad van Medemblik wil van het college weten waar het Klant Contact Centrum van Medemblik is gebleven. Tijdens de info-avonden over de aankomende transities de gemeente Medemblik te wachten staat werd er verteld dat er een Klant Contact Centrum (KCC) is opgericht waar de mensen met hun vragen naar toe konden bellen. 

Dit riep direct veel weerstand op bij de aanwezigen tijdens deze avonden. Men wil niet eerst een receptioniste aan de telefoon maar direct een hulpverlener een deskundige of zoals afgesproken het KCC.   De PWF hecht dan ook belang aan het feit dat er deskundigen de telefoons gaan bemannen en de mensen niet van de ene naar de andere worden doorgeschakeld. Maar nu blijkt dat het KCC nergens op de website van de gemeente Medemblik wordt genoemd en er ook niet meer over wordt gepraat.

Ook was er tijdens deze avonden veel onduidelijkheid over het zg. “opeten” van de eigen woning mocht met in de bijstand komen.  Maar ook is er nog steeds veel onduidelijk over de wijkteams die per 1 januari moeten gaan fungeren. De PWF heeft via schriftelijke vragen aan het college om opheldering gevraagd over deze zaken.

Reageren via facebook

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.