Medemblik Actueel.

Jaaroverzicht 2013 – welk nieuws bracht januari ons

Jaaroverzicht

Jaaroverzicht 2013 – welk nieuws bracht januari ons

Medemblik – Het einde van 2013 is in zicht dus tijd om eens een blik te werpen op wat 2013 ons allemaal heeft gebracht. Vandaag de maand januari. Januari begon direct goed toen wij op 11 januari met het nieuws naar buiten kwamen dat het weekendje Rondom op losse schroeven stond. Had onze vliegende reporter Mieke Koomen een spraakmakend interview met Maurice Vriend die vriend en vijand verraste door heel snel te zijn op de schaats.

Verloren velen hun baan toen bouwbedrijf Piet Vertelman failliet werd verklaard. Was het voetjes van de vloer bij Cor Kip. Werd Pascal Redeker gekozen tot meest belovende zanger van 2013.  Was de soap om het theehuis nog niet ten einde. Ontviel ons een zeer markante Medemblikker, Ome Piet Ruiter de kapper, mede dankzij hem kunnen wij putten uit een enorme hoeveelheid foto’s voor ‘den ouden doosch’.

Wachten wij nog steeds op die ‘invulling‘. Traden Pascal Redeker en de Booming Piano’s op voor onze helden in Afghanistan. Gaf Relinde Bood papier een nieuwe toekomst. Kon er weer naar hartelust geschaatst worden.  Was het door de gladheid weer goed mis her en der.

Is de verwachte babyboom uitgebleven. Bleek de politie echt wel meer te doen dan alleen maar boetes uitdelen. Zijn WIJ de grote kampioenen. Snotter de snotter, hoest proest, snotter de snotter. Werd oud nieuws nog ouder nieuws.

Reageer op dit onderwerp